

LEÍRÁS
2025-ben is SPAR SHOWROOM
A 2025-ös szakmai rendezvénysorozatunk legjelentősebb eseménye, a SPAR SHOWROOM 2025. szeptember 25. – október 1. között kerül megrendezésre az INTERSPAR Bécsi úti áruházában. Az 5 napos esemény során idén is inspirációt gyűjthettek az áruházi környezetben bemutatott eladáshelyi reklámeszközökben rejlő lehetőségekről, innovációkról.
2025. SZEPTEMBER 25. – OKTÓBER 1.
INTERSPAR GOBUDA Mall




A verseny tematikája: WOW & BUY – Amikor az élmény elad!
A Showroom verseny célja, hogy a pályázók olyan kreatív megoldásokat mutassanak be, amelyek kiemelik egy márka vagy termék egyedi jellemzőit, és fokozzák a vásárlói élményt. A pályamunkáknak az élményszerű vásárlás és az impulzív fogyasztói döntések ösztönzésére kell fókuszálniuk.
1. Vásárlói élmény a középpontban
A pályamunkáknak olyan élményt kell nyújtaniuk, amely a vásárlás pillanatát emlékezetessé és vonzóvá teszik a fogyasztó számára. Ide tartozhatnak az interaktív és élményalapú megoldások, illetve az érzelmekre ható vizuális és audiovizuális elemek.
2. Érzékszervi hatások beépítése
A benyújtott pályázatoknak érdemes több érzékszervre is hatniuk:
• Innovatív hang és fénytechnikai megoldások
• Interaktív megoldások
• 3D-s vagy mozgó elemek beépítése a dizájnba
• Illatok
3. Innováció és funkcionalitás
A pályamunkákban alkalmazott megoldásoknak innovatívnak kell lenniük, miközben megőrzik a funkcionalitást. Az okos megoldások és az online-integrációk használata előnyt jelenthet a verseny során.
4 000 000 Ft
A másodlagos kihelyezések kategóriájában a díj
4 000 000 Ft
Az elsődleges kihelyezések kategóriájában a díj
2 000 000 Ft
Peaktime Agency
különdíj